COLLECTIE BOEKEN

LekkerBoek voor betaalbaar leesplezier!

Opruiming Bij een bestelling van minimaal 5 boeken

ontvang je automatisch 25% extra korting!

Bij een bestelling van 10 of meer boeken is die extra korting zelfs 30%!

Het is voordeliger om meerdere boeken in een keer te bestellen. De verzendkosten blijven daardoor beperkt.

U kunt gebruiken maken van onze sorteermogelijkheden in de linkerkolom om het juiste boek te vinden!


Voor het overzicht van alle boeken!


10 artikel(en)

per pagina

  • 5s werkplekorganisatie - Bert Teeuwen

    Werkplekken kunnen ingericht zijn als een schuur of als een supermarkt. Schuren zijn gesloten ruimtes waarin alleen de eigenaar weet waar alles ligt (denkt hij). Supermarkten zijn voor iedereen toegankelijk, en er is met een logische indeling gezorgd dat iedereen kan zien waar alles ligt Meer info

    Normale prijs: € 29,00

    Aanbieding € 3,50

  • Conflicthantering en mediation - Govert Apol e.a.

    Conflicten zijn van alle tijden, maar in de huidige mondige, individualistische samenleving staan steeds meer mensen op hun strepen. Veel hbo-studenten zullen ongetwijfeld in hun latere beroepspraktijk met conflictsituaties te maken krijgen. Met dit boek kunnen ze zich hierop voorbereiden.

    Meer info
    € 3,50

  • Dagstarts en Hoshin Kanri - Bert Teeuwen

    Dagstarts zijn hip. In veel organisaties vervangen ze de energievretende afdelingsoverleggen. Elke dag (of week) staand bij een bord de voorgaande dag (of week) en die zojuist begonnen is bespreken. Prestaties, productieaantallen, zieke collega's en de planning passeren in het gesprek. En dat allemaal in een kwartiertje. Meer info

    Normale prijs: € 32,00

    Aanbieding € 4,50

    Niet in voorraad

  • Denken als hoofdzaak - Ben Heirs (Peter Farrell)

    Het geheim van een goed team is dat mensen eerst geleerd hebben als een team te denken. De praktijk leert echter dat iedereen zijn ideeën koestert en ze alleen aan de openbaarheid wil prijsgeven als de kans groot is dat ze welwillend worden ontvangen. Meer info
    € 3,50

  • Het Corporate Image - Ed Blauw

    Het corporate image; beeldvorming van de onderneming; één van de meest complexe managementvraagstukken; met cases over: Albert Heijn, KLM, Nederlandse Spoorwegen, Postbank, Rietveld boutiques, Robeco, AT&T.

    In de jaren zeventig raakten markten verzadigd en kwamen veel bedrijven in moeilijkheden door slecht management, dat onvoldoende had ingespeeld op de ontwikkelingen en er veelal ook geen adequaat antwoord op had. In voorgaande jaren had men zich nauwelijks om de eigen identiteit bekommerd.

    Meer info
    € 2,95

  • Het lijkt wel of ze geen gevoel hebben - Hans Kaldenbach

    Het lijkt wel of ze geen gevoel hebben is een handzaam boekje met handige tips voor de omgang met de mannelijke sekse. Het is een luchtige gebruiksaanwijzing voor iedereen die - vrijwillig of verplicht met mannen te maken heeft. Een gunstige bijwerking zou kunnen zijn dat dit geestige inkijkje in de hersenpan de heren zelf ook enig inzicht geeft. Meer info

    Normale prijs: € 8,50

    Aanbieding € 1,00

  • Projectmatig creeren - Jo Bos en Ernst Harting

    De effecten van projectmatig creëren worden ook buiten het project ervaren. Resultaatgerichtheid en creativiteit in de organisatie zullen toenemen. Samenwerkingsrelaties worden gelegd en/of verstevigd, Individuele betrokkenheid en verbinding met de organisatie groeien. Projectmatig creëren kan dan ook de start zijn van een ontwikkelingstraject op weg naar een creërende organisatie. Meer info
    € 3,50

  • Public Relations de communicatie van organisaties - Mastenbroek

    Om vandaag de dag te overleven moeten organisaties verder gaan dan alleen investeren in 'tweerichtingsverkeer' en begrip van hun omgeving. Systematische aandacht voor public relations helpt organisaties de communicatie met hun omgeving serieus op te pakken. Meer info
    € 6,50

  • Waarom mannen maar een ding tegelijk kunnen... - Allan & Barbara

    Op luchtige en humoristische wijze worden de verschillen tussen mannen en vrouwen en de manieren waarop zij zich gedragen door bestsellerauteurs Allan en Barbara Pease, trainers in communicatie, onder de loep genomen. Meer info
    € 2,50

  • Werk en zingeving - Heidi Jansen

    Waarom is werk zó belangrijk voor ons? En waarom worden we er zo vaak niet gelukkig van? Werk is een belangrijke bron van zingeving, maar veranderingen op de arbeidsmarkt en het feit dat we voortdurend met elkaar in concurrentie zijn, tasten ons gevoel van zin aan. Meer info

    Normale prijs: € 17,50

    Aanbieding € 1,95

10 artikel(en)

per pagina